DARILO ob vsakem nakupu   |   Koda MAREC15 za 15% popust na celoten nakup

NAČIN PLAČILA IN DOSTAVA

1. POGOJI IN NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju:

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu izdelkov vam omogoča, da izdelek plačate šele, ko vam ga dostavijo na dom. Kurirju dostavne službe je ob prevzemu potrebno poravnati znesek, ki je izpisan ob naročilu (zadnji korak).

Vrednost blaga + poštnina 4,50€ (dostava z GLS), poštnina 4,50€ (dostava z DPD).

  • Po predračunu z nakazilom na račun (na TRR):

če ste odločite za plačilo po predračunu, po elektronski pošti boste ob naročilu dobili vse potrebne podatke za plačilo. Ko  bo ta v celoti poravnan, boste prijeli naročeno blago.

  • S kreditno kartico: Maestro, Master, Visa
  • Preko PayPal
  • Osebni prevzem:

Blago je možno plačati pri osebnem prevzemu z gotovino ali kartico (Maestro, Master, Visa) na našem naslovu Kidričeva ulica 17, 3310 Žalec ob predhodnem obvestilu o dvigu blaga.

2. DOSTAVA

Dostava naročila traja od 1 do 2 delovni dni – med vikendi in prazniki ni dostave.

Naročila oddana do 12. ure, vam odpošljemo še isti dan.

3. STROŠKI DOSTAVE

Ob nakupih v skupnem znesku pod 100 EUR znaša strošek dostave:

– 4,50 EUR (GLS Slovenija),

– 4,50 EUR (DPD).

– Pri nakupih nad 100 EUR vam strošek dostave podarimo, zato je za vas brezplačna.

4. NAČIN DOSTAVE

Kupljeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji. Dostavo v našem imenu opravlja GLS Slovenije ali DPD.

Izdelke bomo poslali na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

Ko paket pripravimo, ga oddamo na GLS / DPD skupaj z naslovom in telefonsko številko.

– Izbrana dostavna služba vam prek SMS-sporočila pošlje prvo obvestilo o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine.

– Ko na dan dostave dostavljavec skenira paket se avtomatično pošlje drugo obvestilo, v katerem se nahaja predviden časovni okvir za dostavo. Vključuje tudi številko kurirja in oddelka za podporo uporabnikom.

Imate pa tudi naslednje možnosti:

S kurirjem se lahko dogovorite za drug naslov dostave ali za prevzem paketa v paketni trgovini oziroma na paketomatu.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe.

KONTAKTNI PODATKI DOSTAVNIH SLUŽB:

Klicni center GLS Slovenije

Klicni center DPD Slovenije

  • Telefon: +386 (0)1 513 23 00
  • E-Mail: podpora@dpd.si